فرهاد قائمیفرهاد قائمی شامگاه پنجشنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه سومین دوره المپیاد ورزشی استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: خیلی خوشحالم که در این رویداد بزرگ ورزشی هستم و از مسوولان ورزشی استان بخاطر برگزاری این مسابقات متشکرم.

وی ادامه داد: امیدوارم این المپیاد سکوی پرتابی باشد برای ورزشکاران و استعدادهایی که خودشان را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی نشان دهند و ثابت کنند لیاقت بهترین‌ها هستند.

ملی پوش گلستانی والیبال کشورمان از وضعیتش در تیم ملی والیبال تصریح کرد: در حال حاضر شرایط اردوی تیم ملی والیبال خوب است و تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم.

قائمی بیان کرد: در حال حاضر در دوره بدنسازی سنگینی هستیم که بتوانیم در مسابقات پیش رو که لیگ جهانی است بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در خصوص حضورش در مراسم افتتاحیه سومین المپیاد ورزشی با توجه به حضورش در اردوی تیم ملی، اضافه کرد: پنجشنبه و جمعه زمان استراحت ما است و با هماهنگی‌های انجام شده توانستم در این مراسم خوب شرکت کنم.

ملی پوش گلستانی والیبال کشورمان در خصوص لیگ جهانی که یک ماه دیگر آغاز می‌شود، گفت: هفته اول در فرانسه، هفته دوم در آرژانتین و بعد روسیه و آمریکا به رقابت خواهیم پرداخت و بعد ما در ایران میزبان هستیم.

قائمی در خصوص پیش‌بینی کسب نتیجه در این رقابت‌ها، تاکید کرد: در این مسابقات رده بالا نمی‌توان پیش‌بینی کرد که چه نتیجه‌ای کسب می‌شود چون هر تیمی که خودش را از پیش برنده بداند به طور قطع جایگاهی را کسب نخواهد کرد.

وی افزود: هدف ما این است که بهترین عملکرد را در این مسابقات نشان دهیم و امیدوارم بتوانیم مثل همیشه با بازی‌های خوب دل مردم را شاد کنیم.

ملی پوش گلستانی تیم ملی والیبال در خصوص میزان آمادگی‌اش بیان کرد: به طور ۱۰۰ درصد آماده نیستم چون یک مصدومیت جزئی از ناحیه کتف چپ دارم که سال گذشته در مسابقات باشگاه‌های جهان ایجاد شد که خوشبختانه با فیزیوتراپی و پیگیری درمان در حال بهبود هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید