تیم والیبال گنبد در هفته سوم لیگ برتر ۱۳۹۶ – سالن شهید اقدمی تبریز

استاندار گلستان از برنامه ریزی برای حمایت از تیم های والیبال گنبدکاووس و بسکتبال گرگان توسط شهرداری های این دو شهر خبر داد و گفت: در کنار این دو نهاد از ظرفیت بخش خصوصی نیز برای حمایت از این دو رشته پرطرفدار در گرگان و گنبد استفاده می شود.

سیدمناف هاشمی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید وزیر ورزش و جوانان از مسابقات سوارکاری گنبدکاووس در جمع خبرنگاران افزود: علاوه بر این دو رشته، با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی از دیگر رشته های ورزشی استان مثل کبدی، والیبال نشسته، سپک تاکرا و فوتبال نیز حمایت مالی می شود.

وی با اشاره به وجود ۴۰ پروژه ورزشی نیمه تمام بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در گلستان اضافه کرد: این طرح ها نیز با مشارکت بخش خصوصی تکمیل و در سال آینده افتتاح می شوند.

وی تصریح کرد: رایزنی های لازم با فدراسیون سوارکاری و وزرات ورزش و جوانان برای واگذاری امورات برگزاری مسابقات کورس و مجموعه سوارکاری گنبدکاووس به این شهرستان در سال های آینده انجام شد.

وزیر ورزش و جوانان روز پنجشنبه با سفر به گلستان و شهرستان گنبدکاووس در شرق این استان، ضمن شرکت در نشست هم اندیشی هیات ورزشی و سازمان های مردم نهاد، از برخی اماکن ورزشی این استان بازدید و در آغاز عملیات اجرای برخی از طرح های اقتصادی شرکت کرد.

 

منبع : خبرگزاری ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید