دکتر مسعود سلطانی فر
وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به اهمیت برگزاری مسابقات اسبدوانی و وضعیت مجموعه سوارکاری گنبدکاووس امکانات این مجموعه توسعه می‌یابد.

مسعود سلطانی‌فر ظهر امروز در حاشیه مسابقات سوارکاری گنبدکاووس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توجه به اینکه مسابقات سوارکاری و اسب در گنبدکاووس ریشه تاریخی دارد تلاش داریم تا بیشترین امکانات توسعه‌ای را برای این مجموعه فراهم کنیم.

وی افزود: با مشاهده یک دور مسابقات کورس، ارزیابی خوبی نسبت به این مسابقات پیدا کردم, زیرا امکاناتی برای علاقه‌مندان و جوانان برای اوقات فراغت با ابزار سالم مهیا است و باید چنین اتفاقاتی در دیگر نقاط کشور برای اوقات فراغت متناسب با شرایط هر نقطه ایجاد شود.

وی افزود: با حضور گسترده مردم در برگزاری این مسابقات که سابقه تاریخی و فرهنگی دارد بسیار مورد توجه است و وضع برگزاری مسابقات از شرایط کنونی می‌تواند بهتر باشد.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان برنامه‌هایی برای بهتر شدن وضعیت و شرایط مسابقات در نظر دارد که اجرا می‌شود.

سلطانی‌فر تاکید کرد: بنا داریم سوارکاری گنبدکاووس را به بخش خصوصی واگذار کنیم تا هم از لحاظ مسابقات و هم ایجاد امکانات شرایط بهتری ایجاد شود.

وی در میدان مسابقات خطاب به تماشاچیان و علاقه‌مندان به مسابقات سوارکاری گفت: تلاش داریم در حوزه سالم‌سازی و توسعه امکانات شرایطی فراهم کنیم که سبب رضایتمندی شما شود و مشکلات ورزش را در حیطه‌های مختلف برطرف کنیم.

وزیر ورزش و جوانان باز هم به سوال خبرنگار تسنیم درباره تعیین تکلیف وضعیت فدراسیون کشتی پاسخگو نبود.

 

منبع : خبرگزاری تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید