مسابقات فوتسال دسته اول باشگاههای استان در سال ۸۵ با حضور تیم کاوش دژ پویا (گرگان) سرخپوشان گرگان، زجاج گرگان، پیگیر کردکوی، مقاومت بسیج رامیان، شهرداری رامیان، مقداد گالیکش بصورت رفت و برگشت از بیستم بهمن ماه آغاز شد و با قهرمانی تیم کاوش دژپویا به پایان رسید و این تیم به عنوان نماینده استان در مسابقات زیر گروه فوتسال باشگاههای کشور در سال ۱۳۸۶ انتخاب شد.

مسابقات فوتسال زیر گروه باشگاههای استان گلستان در سال ۸۵ با حضور ۷ تیم دلند الکتریک، پیروزی گمیشان، هیات آزادشهر، آرمان آسانسور گرگان، سوجی کلاله، شهید نیکو فاضل و شهید علی آبادی علی آباد در دو گروه برگزار شد. در نهایت تیم شهید علی آبادی علی آباد به مقام قهرمانی دست یافت و تیمهای سوجی کلاله و دلند الکتریک مقامهای دوم و سوم مسابقات را کسب نمودند که تیمهای علی آباد و سوجی کلاله به مسابقات دسته اول فوتسال باشگاههای استان در سال ۸۶ صعود کردند.

شهرستان گنبد با توجه به دارا بودن استعدادهای فراوان در رشته فوتسال ، هیچ تیمی در مسابقات دسته یک و زیرگروه استان گلستان نداشت. هر ساله در ماه مبارک رمضان مسابقات فوتسال در گنبد با حضور تیمهایی از سطح شهر گنبد و شهرها و روستاهای همجوار آن برگزار میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید