والیبال گنبد

مدیرعامل باشگاه فرهنگی, ورزشی والیبال هاوش گنبدکاووس گفت: با پی‌گیری‌ها و رایزنی‌های انجام‌شده, “ست‌کوویچ” به‌مدت ۲ سال مدیر استعدادیابی هیئت والیبال و باشگاه فرهنگی, ورزشی هاوش گنبدکاووس شد و از فروردین سال ۹۷ کار خود را آغاز خواهد کرد.

مهدی محمدی عصر امروز در نشست خبری و معارفه “ست کوویچ” به‌عنوان مدیر استعدادیابی هیئت والیبال و باشگاه فرهنگی, ورزشی والیبال هاوش گنبدکاووس در سالن هلال احمر گنبدکاووس اظهار داشت: ما باید در رده نونهالان و نوجوانان استعدادهای والیبال را شناسایی و پرورش دهیم تا در چند سال آینده, بتوانیم بازیکنان زیادی در رده‌های مختلف سنی صادر کنیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی هاوش گنبدکاووس افزود: بیش از ۲۰ مربی والیبال خانم و چندین بازیکن خانم در این رشته داریم, اما متأسفانه هیچ یک جایگاهی در تیم ملی ندارند و مجبور هستند در تیم‌های شهرهای دیگر بازی کنند.

وی تصریح کرد: هدف از آوردن آقای “ست کوویچ” برای والیبال گنبدکاووس, پرورش استعدادهای والیبال در رده‌های مختلف سنی به‌ویژه نوجوانان و جوانان است و توانستیم به‌مدت ۲ سال در حال حاضر به توافق برسیم.

محمدی تأکید کرد: گرچه این مدت کم است, اما قرار است از فروردین ماه سال ۹۷ استعدادیابی و پرورش والیبال توسط وی آغاز شود و همین جا از همه کانون‌ها و تیم‌های رده‌های مختلف برای کار با وی دعوت می‌کنیم.

گنبدکاووس ذخایر طلای والیبال است

“ست‌کوویچ” مربی خارجی والیبال هم در این نشست اظهار داشت: گنبدکاووس ذخایر طلایی والیبال است و این‌همه ظرفیت و پتانسیل در رشته ورزشی والیبال را در هیچ جا ندیدم و سبب افتخار است که در پایتخت والیبال ایران و به‌جرئت جهان حضور دارم.

وی افزود: فعالیت‌های والیبال خود را پله پله آغاز خواهم کرد و به‌پیش خواهم برد تا بتوانم با بازیکنان و مربی‌ها کار کرده و افراد زیادی را در این رشته پرورش دهم.

“ست کوویچ” تصریح کرد: به والیبال گنبدکاووس باور داشتم و به همین علت اینجا حضور دارم و گنبدکاووس, قلب پایتخت والیبال ایران است.

مرکز پرورش استعدادهای ورزشی در گنبدکاووس نیاز است

محمد علی رحیمیان, رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس در این نشست اظهار داشت: آنچه مهم است این‌که باید در رشته‌های ورزشی به‌ویژه والیبال به‌فکر پایه و زیرساخت باشیم و ایجاد یک مرکز برای پرورش استعدادها نیاز ضروری شهرستان است.

وی افزود: آنچه آقای محمدی به آن عمل کردند, ایجاد زیرساخت و پایه در این رشته است و با این حرکت وی, گنبدکاووس در سال‌های آینده شاهد صادر کردن بازیکنان تیم ملی به کشور خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: یک ورزشکار و یک علاقمند باید در هر شرایطی حامی والیبال باشد و چرخه ورزش را به‌جلو هل دهد, نه‌اینکه هرگاه اتفاقی باعث به‌خطر افتادن منافع وی شد, هرچند به‌سود والیبال و سود شهرستان باشد, شمشیر از رو ببندد, چنین افرادی شاید در بسیاری از زمان‌ها مفید باشند, اما به‌خاطر منافع خود, عدم حضورشان برای والیبال مفیدتر است و اگر از بیرون همراهی کنند, مؤثرتر خواهند بود.

بای محمد دوجی, مربی سابق والیبال گنبدکاووس هم در این نشست گفت: “ست کوویچ” یکی از بهترین مربیان دنیا است و در سال ۸۶ مربی و سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشور بودند و من افتخار داشتم کنار وی باشم و حضور وی یک فرصت طلایی برای استان به‌ویژه شهرستان گنبدکاووس است.

 

منبع : خبرگزاری تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید