ست کوویچمربی سابق تیم ملی والیبال ایران با اشاره به اینکه گنبدکاووس می‌تواند پرورش دهنده بازیکن بسیاری در سطح تیم ملی باشد، گفت: باید تلاش کنیم تا با کمک هم صدها فرهاد قائمی بسازیم.

یوتسا ست کوویچ امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه با اطلاعات و تحقیق کامل شهر گنبدکاووس را برای کار استعدادیابی انتخاب کرده‌ام، اظهار کرد: من باور دارم که می‌توانم در گنبدکاووس اقدامات بزرگ و مهمی را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه مردم گنبدکاووس مردمانی خونگرم، والیبال دوست و پرشور هستند، افزود: اگر مردم به ما کمک کنند می‌توانیم با استعدادیابی در این شهرستان و پرورش این استعدادها روزهای خوبی را برای والیبال گنبدکاووس و ایران رقم بزنیم.

مربی سابق تیم ملی والیبال ایران با تاکید بر اینکه قرارداد من با باشگاه ورزشی هاوش دو ساله است، خاطرنشان کرد: ما کار استعدادیابی را در این باشگاه و با کمک همه کانون‌های والیبال گنبدکاووس بعد از عید باستانی ایرانی‌ها در فروردین ماه آغاز خواهیم کرد.

ست کوویچ با تاکید بر اینکه برنامه‌های من برای پیشرفت والیبال گنبدکاووس و استعدادیابی کاملا مشخص است، ادامه داد: ما باید با همکاری همه ظرفیت‌های موجود در گنبدکاووس پله به پله جلوتر برویم و با بازیکنان جوان و نوجوان این شهر مراحل ترقی را به سرعت طی کنیم.

وی با اشاره به اینکه گنبدکاووس باید به جایگاه واقعی خود در والیبال ایران و دنیا برسد، گفت: گنبدکاووس با این همه منابع طلایی بازیکن که از سنین کودی والیبال را باعشق بازی می‌کنند می‌تواند بازیکنان بسیاری در تیم ملی داشته باشد و قطعا یکی از وظایف ما این است که صدها فرهاد قائمی در گنبدکاووس بسازیم.

مربی سابق تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه برای هر شخص و مربی افتخار است که در گنبدکاووس و در کنار والیبالیست‌های جوان این شهر کار کند، اضافه کرد: من دستیاران خوبی همچون بای محمد دوجی و شاگردان بزرگ دیگری نیز از گنبدکاووس در طی سالهای مختلف داشته‌ام که همه آنان را صمیمانه دوست دارم.

در سخنان پایانی خود در این گفت‌و‌گو با بیانی احساسی و عمیق تاکید کرد: همه مردم گنبدکاووس و علاقه‌مندان به والیبال در ایران بدانند من امروز اینجا هستم چون به والیبال گنبدکاووس و موفقیت‎های آینده آن باور و ایمان دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید