تیم والیبال هاوش گنبد از صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال باز ماند

والیبال گنبد
تیم هاوش گنبد با شکست مقابل بانک سرمایه از صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال باز ماند.

در دیدار برگشت مرحله پلی آف رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، شامگاه چهارشنبه تیم هاوش گنبد در سالن المپیک این شهرستان و در حضور بیش از دو هزار تماشاگر میزبان تیم قدرتمند بانک سرمایه تهران بود که در سه ست پیاپی نتیجه را واگذار کرد.

گنبدی‌ها در سه ست به ترتیب با نتایج (۲۵ – ۲۲)، (۲۷ – ۲۵) و (۲۵ – ۱۹) نتیجه را واگذار کردند تا با شکست در هر دو دیدار رفت و برگشت، از صعود به مرحله نیمه نهایی باز بمانند و به کارشان در این فصل لیگ برتر والیبال پایان دهند.

عبدالحمید چوگان، کمال قریشی، متین تکاور، بنیامین ایگدری، جمال الدین کنعانی پور و ولی نورمحمدی ترکیب شروع کننده تیم هاوش در این مسابقه بودند , بانک سرمایه هم با ترکیب عادل غلامی، شهرام محمودی، مجتبی میرزاجانپور، سید محمد موسوی، ژیگالدو و فرهاد قائمی این دیدار را شروع کرد.

هاوش در دیدار رفت در تهران هم در سه ست پیاپی مغلوب تیم بانک سرمایه شده بود.

قضاوت این دیدار را بهروز جعفری و محمد عشق دوست به عنوان داوران اول و دوم بر عهده داشتند و حمید حق بین و محمود کشفی به عنوان ناظران سازمان لیگ و کمیته داوران بر این دیدار نظارت داشتند.

 

منبع : خبرگزاری مهر

 

 

خبرگزاری ایرنا :

هاوش گنبد در خانه خود مغلوب بانک سرمایه شد

تیم والیبال هاوش گنبدکاووس در بازی دوم خود در مرحله حذفی مسابقات لیگ برتر والیبال جام شهید محسن حججی، در خانه خود با نتیجه سه بر صفر شکست را در مقابل تیم بانک سرمایه پذیرا شد و عملا از دور مسابقات کنار رفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقه شامگاه چهارشنبه با قضاوت بهروز جعفری به عنوان داور اول، محمد عشق دوست به عنوان داور دوم و حمید حقی و محمود کشفی به عنوان ناظران بازی در سالن المپیک گنبدکاووس و با حضور پرشور هواداران هاوش گنبد برگزار شد.
هاوش گنبد با توجه به شکست خود در بازی نخست در تهران، بازی را با جدیت آغاز کرد و تلاش بسیار برای برتری در گیم اول داشت ولی این تیم بانک سرمایه بود که از اواسط گیم با پنج اختلاف پیش افتاد و در نهایت موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ نتیجه گیم نخست را به سود خود تمام کند.
گیم دوم بازی بسیار گرم و نفسگیر برگزار شد و تیم هاوش گنبد با تشویق تماشاگران خود، تا امتیاز ۱۶ از میهمان خود پیش بود.
در ادامه بازی، بازیکنان بانک سرمایه بازی را به تساوی کشانده و در نهایت با استفاده از اشتباهات بازیکنان هاوش گنبد، موفق شدند با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ گیم دوم را نیز با پیروزی پشت سر بگذارند.
بازیکنان تیم هاوش گنبد در گیم سوم نیز بازی را جنگنده آغاز کردند و به همین دلیل بازی این گیم به صورت پایاپای دنبال شد و در اواسط این گیم، با اعتراض بازیکنان تیم سرمایه به داور بازی، جو آرام تماشاگران متشنج شد و به دنبال این اعتراضات، داور مسابقه به یکی از بازیکنان تیم بانک سرمایه کارت زرد نشان داد.
در ادامه بازی، بازیکنان تیم بانک سرمایه با حفظ برتری خود موفق شدند با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ این گیم را نیز به سود خود به اتمام رسانده و در نتیجه نهایی نیز با حساب سه بر صفر، حریف گنبدی خود را شکست دادند.
اعتراض تماشاگران گنبدی نسبت به اقدام برخی بازیکنان بانک سرمایه در اعتراض به داور، فضای سالن را در اواخر بازی تا حدی متشنج کرد و به همین دلیل بازیکنان تیم بانک سرمایه با سوت پایان بازی بلافاصله زمین را ترک کرده و به رختکن رفتند.
ابراز علاقه تماشاگران به فرهاد قائمی بود بازیکن گنبدی تیم بانک سرمایه از دیگر حواشی پایان بازی هاوش گنبد و بانک سرمایه بود و این بازیکن با اهدای لباسش به تماشاگران از آنها قدردانی کرد.
تیم هاوش گنبدکاووس، دیدار نخست مرحله حذفی در تهران را نیز با نتیجه سه بر صفر به بانک سرمایه واگذار کرده بود و با قبول شکست دوم در خانه خود در برابر این تیم، عملا از دور مسابقات کنار رفت.

منبع : خبرگزاری ایرنا
خبرنگار: علی اصغر قزل سفلو

برچسب‌ها: , , , , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …