اسکواش گنبد
رئیس هیئت اسکواش استان گلستان گفت: امروز با حضور فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس و دیگر مسئولان شهرستانی و رئیس هیئت اسکواش گلستان, خانه اسکواش گنبدکاووس کلنگ‌زنی شد.

احمدرضا تجری, ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی خانه اسکواش در شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری گنبدکاووس و هیئت اسکواش گنبدکاووس, خانه اسکواش در فضای پارک الغدیر شهرستان گنبدکاووس احداث خواهد شد که همه هزینه‌های ساخت آن را شهرداری و شورای شهر تقبل خواهند کرد.

وی افزود: خانه اسکواش به صورت ۲ کورت استاندارد, هر یک به متراژ ۷۰*۱۰ و در مجموع ۱۴۰ متر مربع خواهد بود که در ۲ تا ۳ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس هیئت اسکواش استان گلستان تصریح کرد: اعتبار پیش‌بینی شده برای ساخت این خانه ۴۰۰ میلیون ریال است و این کار برای نخستین بار در شهرستان گنبدکاووس صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: امید داریم با راه‌اندازی این خانه اسکواش اردو های استانی و در صورت احراز شرایط, اردوهای کشوری نیز برگزار شود.

تحری یادآور شد: احداث این خانه در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی, شور و نشاط جوانان و توریسم ورزشی است و ما آمادگی داریم تا آموزش‌های رایگان و اعزام مربی برای ارتقاء سطح فنی مربیان شهرستان انجام دهیم.

عبدالقدیر کریمی, معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس هم در این مراسم اظهار داشت: در بهترین فضا و موقعیت در پارک الغدیر, یک ظرفیت ورزشی برای علاقمندان به این ورزش و مردم خوب گنبدکاووس ایجاد شد.

وی افزود: از همت شورای شهر و شهرداری قدردانی می‌کنیم و معتقدیم هر کاری در حوزه ورزش برای جوانان ایجاد شود, کار ارزشمندی است و این مساعدت وجود دارد تا در زمینه‌های مختلف ورزشی, اقداماتی انجام شود.

 

منبع : خبرگزاری تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید