گورش گنبد
مسابقات کشتی گورش قهرمانی کشور با معرفی نفرات برتر در ۸ وزن مختلف در شهر سیمین شهر پایان یافت و تیم استان گلستان عنوان قهرمانی را کسب کرد.

یحیی کم مسئول برگزاری مسابقات کشتی گورش کشور ظهر امروز در مراسم پایانی مسابقات گورش قهرمانی کشور اظهار داشت: نمایندگان استان گلستان توانست در پایان مسابقات کشتی گورش از ۸ وزن این رقابت‌ها در ۷ وزن قهرمان شوند.

وی افزود: این رقابت‌ها با شرکت ۳۰۰ ورزشکار از استان‌های خراسان شمالی ، رضوی و جنوبی ، گیلان ، سمنان و گلستان در ۸ وزن در سیمین‌شهر استان گلستان برگزار شد.

مسئول برگزاری مسابقات کشتی گورش تاکید کرد: در وزن ۵۸ کیلوگرم احد یاسینی از گنبدکاووس، قاسم نوروزی از خراسان شمالی و علی خلیلی از گالیکش اول تا سوم و در ۶۲ کیلوگرم هم نعمت الله جرجانی از سیمین‌شهر، محمد صفا خواجوی از کلاله و حامد سلیمی از سمنان برتر شدند.

کم افزود: در وزن ۶۸ کیلوگرم محمد نبی‌زاده از گالیکش، یوسف امان‌زاده از آق‌قلا، مصطفی وحیدی از خراسان شمالی و در وزن ۷۵ کیلوگرم هم امان قلی سخاوی، قاسم داز هر دو از گنبدکاووس و جواد قریشی از خراسان شمالی بر سکوهای اول تا سوم جای گرفتند.

مسئول برگزاری مسابقات کشتی گورش تاکید کرد: در وزن ۸۲ کیلوگرم هم مهرداد ایمرتراج از سیمین شهر، محمد صمدی از خراسان شمالی و موسی آزمون از گنبدکاووس، در وزن ۹۰ کیلوگرم هادی سلیمی از سمنان، ایوب ساده وکریم قجق از گنبدکاووس برتر شدند و در وزن ۱۰۰ کیلوگرم هم علی میرابی از بندر ترکمن ، یوسف دوجی از مراوه تپه و عبدالطیف دهقان از سیمین شهر نفرات اول تا سوم این رقابت ها شدند .

یحیی کم خاطر نشان کرد : در وزن بیشتر از ۱۰۰ کیلوگرم هم تاج محمد ایمر تراج از سیمین شهر، یعقوب پهلوان‌زاده از گنبدکاووس و سلیم کم از بندرترکمن بر سکوهای برتر جای گرفتند.

وی افزود: در پایان این رقابت‌ها تیم‌های گلستان، سمنان و خراسان شمالی به ترتیب بر سکوهای اول تا سوم مسابقات جای گرفتند.

 

منبع : خبرگزاری تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید