هفته چهارم از مسابقات اسبدوانی گنبد (بهاره ۸۶) ، روز جمعه ۲۴ فروردین در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبد برگزار خواهد شد. تا ظهر پنج شنبه هیچ اعلامی مبنی بر کنسل کردن مسابقات فردا بدلیل آب و هوا اعلام نشده است و مسابقات فردا برگزار خواهد شد.
این هفته یک کورس اضافه شده است و تعداد اسب ها نیز به ۸۳ راس رسیده است. کورسهای فردا از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۸:۳۰ در هفت دور پیگیری خواهد شد و کورس ویژه در آخرین کورس بین اسبهای ۳۰ تا ۴۸ امتیازی به مسافت ۱۶۰۰ متر انجام خواهد شد.

عید محمد غراوی سوارکار برتر هفته گذشته که سه بار مقام اولی و یک بار مقام سومی را کسب کرده بود این هفته در رقابت با همتای خود ستار مهرانی رقابت نزدیکی خواهد داشت. ستار مهرانی در سه هفته گذشته ۳۸ امتیاز گرفته است و در جای نخست و عیدمحمد غراوی با ۳۰ امتیاز در جای دوم سوارکاران برتر این فصل از مسابقات قرار دارد.
از اسبهای شرکت کنند در این هفته به غیبت اسبی با نام “گرانوش” می توان اشاره کرد که سه هفته متوالی در مسابقات شرکت داشت و در هفته های اول و دوم به طور مکرر در جای نخست و در هفته گذشته (سوم) در جای پنجم قرار گرفت. “گرانوش” در حال حاضر با دو بار مقام اولی بهترین اسب این فصل از مسابقات تا پایان هفته سوم می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید