روز جمعه ۱۷ فروردین مجموعه سوارکاری گنبد (خانه ترکمن) شاهد زیباترین کورس ها بین ۶۹ راس اسب در سطح های مختلف بود.
در این میان سوارکاری که مدتی بود نامی از او در بین برترین ها نبود بار دیگر به اوج سوارکاری خود باز گشت. در میان اسب دوستان او سوارکاری نام آشنا بود و بارها با هنر سوارکاری خود مورد تشویق هزاران تماشاگر بوده است.

این سوارکار به نام عید محمد غراوی روز جمعه گذشته با شرکت در ۴ کورس ، موفق به کسب سه بار مقام اولی و یک بار مقام سومی با اسب های مختلف شد و نشان داد که هنوز هم در اوج کار خود است و می تواند توانایی های خود را به نمایش بگذارد. این سوارکار متولد شهرستان گنبد و در همسایگی مجموعه اسبدوانی گنبد زندگی می کند.
در کورس دوم این سوارکار با اسب “ریومادمازل” در حالی که در جای نخست به خط پایان نزدیک می شد در آخرین لحظات نتوانست برتری خود را نگه دارد و در جای سوم قرار گرفت.
اوج کار عید محمد غراوی در کورس چهارم در بین اسبهای ۵۲ تا ۱۴۰ امتیازی بود که با اسب “ریوکالکشن” با قدرت تمام در جای نخست قرار گرفت و اسبهای مطرح و بزرگی چون “سیگان” و “ویس بابا” را در رده بندی بعد از خود قرار داد.
در کورس پنجم نیز آقای غراوی با اسب “ریودنسر” که فقط سابقه یک بار مقام اولی را داشت ، دومین مقام اولی را در کارنامه این اسب به ثبت رساند. در ادامه و آخرین دور هفته سوم (کورس ششم) این سوارکار با اسب “کلنل” به عنوان نفر اول از خط پایان گذشت تا با سه بار مقام اولی و یک بار مقام سومی در طول یک روز از طرف مسئولین برگزاری به عنوان برترین سوارکار هفته سوم اعلام شود.
و اما برترین مربی هفته سوم نیز آقای حاجی محمد نوایی معرفی شد که در ۴ کورسی که سوارکار “عیدمحمد غراوی” انجام داد ، مربی او بود. کسب این نتایج درخشان توسط مربیگری آقای حاجی محمد نوایی نشان از توانایی و دانش بالای این مربی بومی استان گلستان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید