رئیس کمیته مسابقات فدراسیون والیبال که به عنوان ناظر و نماینده فدراسیون بر بازی تیم‌های استقلال گنبد و برق تهران نظارت می‌کرد، اظهار داشت: مسایلی که در این دیدار به وقوع پیوست را مکتوب کرده و به فدراسیون ارائه داده‌ام. طی روزهای آتی فدراسیون در این خصوص تصمیم گیری می‌کند.

محمود کشفی، به گروه والیبال خبرگزاری ورزش ایران؛ گفت: داور هم در این مسابقه اشتباهاتی داشت که از دید ما پنهان نماند. دو تیم استقلال و برق نیز مشکلاتی ایجاد کردند که همه موارد در گزارش یاد شده، مکتوب شده است.
وی ادامه داد: تا زمانی که پول و مسایل مالی در میان باشد، برد و باخت برای تیم‌ها از همه چیز مهم‌تر جلوه می‌کند و بازیکنان برای فرار از شکست مرتکب اعمال ناپسندی می‌شوند.
کشفی در خصوص حرکت زشت بازیکن تیم برق مقابل تماشاچیان گنبدی تصریح کرد: گویا این مورد پس از گیم سوم به وقوع پیوست و من آنرا ندیدم، اما داور مسابقه شاهد این حرکت بوده و به من گزارش داده است. در هر صورت همه موارد را به فدراسیون انتقال داده ایم و منتظر تصمیم آنها هستیم.
وی همچنین در مورد انتخاب داور سوم به عنوان سرداور مسابقه مذکور، گفت: با بیماری شاهمیری (سرداور بازی) و عدم همراهی او، چون داور دوم بومی (گرگانی) بود، لذا تنها راهکار ما جایگزینی داور سوم به عنوان سرداور بود و چاره‌ای جز این نداشتیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید