روز گذشته از سری مسابقات لیگ برتر والیبال تیم استقلال گنبد میزبان تیم برق تهران بود که با نتیجه ۳ بر ۲ به سود مهمان به اتمام رسید.
آقای واحدی یکی از ورزشی نویسان استان گلستان به عنوان کارشناس ورزشی در شبکه گلستان همزمان با پخش زنده مسابقه اینگونه از عملکرد بازیکنان و مربی تیم برق یاد کرد: پرویز کاظمی سرمربی تیم برق تهران در خارج کردن روال مسابقه از حالت طبیعی و بوجود آوردن جو متشنج بین تماشاگران از مهارت خاصی برخوردار است.

چند سال پیش وقتی تیم صنام تهران به گنبد آمده بود و با تیم نئوپان گنبد مسابقه داشت همین آقای پرویز کاظمی کمک مربی تیم صنام بود و در آن بازی که هنوز هم طرفداران والیبال گنبدی از یاد نبرده اند ، وقتی تیم نئوپان در حال شکست دادن تیم صنام بود توسط چند بازیکن تیم صنام و آقای کاظمی مسابقه را از حالت طبیعی خارج کرده و تماشگران گنبدی را تحریک کردند و آن مسابقه ناتمام ماند.
چندی پیش توسط این مربی همین بلا به سر ارومیه ای ها هم آمد. دیروز هم بار دیگر آقای کاظمی از این ترفند خود استفاده کرد و تیم استقلال گنبد را ناکام گذاشت.
همه چیز از آخرهای گیم سوم شروع شد که با ورود آقای یلمه بازیکن آق قلایی ، تیم برق دو امتیاز جلو افتاد و نتیجه در گیم سوم ۲۴-۲۲ به سود برق پی گیری شد. در ادامه “مرتضی شیاری” بازیکن تیم برق تهران به دلیل اشتباه داور، به داوران ، تماشاگران و نماینده فدراسیون توهین کرد که به همین خاطر وقفه‌ای در بازی رخ داد. (حدود ۱۰ دقیقه بازی متوقف بود)
بازیکنان تیم برق تهران به دنبال ایجاد وقفه چند دقیقه‌ای از زمین بازی خارج و به رختکن رفتند.
به دنبال توهین شیاری، “نورقلی نیازی” رییس هیات والیبال استان گلستان به نمایندگی از هیات والیبال و تماشاگران گنبدی علیه نامبره به نیروی انتظامی شکایت کرد.
پس از اتمام این دیدار بازیکن برق تهران به کلانتری ‪ ۱۲‬گنبدکاووس احضار شد تا موضوع شکایت علیه وی مورد رسیدگی قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید