عصر امروز تیم استقلال گنبد از هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال ، میزبان تیم تهرانی برق بود. در این دیدار کاشف منصور بازیکن تیم ملی پاکستان و سعید معورف پاسور اول تیم در کنار مصدومیت میکائیل تاجر از غایبان این دیدار بودند. با وجود غیبت این بازیکنان ، در دو گیم اول تیم استقلال گنبد نشان داد که می تواند با بازیکنان جانشین نیز بر رغیبان خود غلبه کند.

در دو گیم اول با نتایج ۲۵- ۱۸ و ۲۵- ۱۹ به برتری رسید به طوری که کاملا بر بازی سوار بود. در انتهای گیم سوم بازیکنان برق تهران با اعتراض های شدید خود به داور و ناظر مسابقه ، جو سالن را به هم ریختند به نحوی که جریان بازی به مدت ۱۰ دقیقه متوقف شد و در نهایت گیم سوم را با اختلاف بسیار نزدیک ۲۶- ۲۴ به تیم برق واگذار کردند.

نمایش اعتراض بازیکنان تیم برق ، بجای تحت تاثیر گذاشتن داوران بروی بازیکنان گنبدی اثر گذاشته بود که در گیم چهارم با اختلاف ۲۵- ۱۶ ست را به تیم برق تحویل دادند. امتیاز ها یکی پس از دیگری در گیم چهارم به حریف داده شد و چند امتیازی که تیم استقلال گرفت از خطای سرویس حریف بود.

بازی که تیم استقلال می توانست با سه گیم به نفع خود تمام کند ، به یک باره از گیم پنجم سر درآورد. در گیم پنجم با شروع طوفانی گنبدی ها همراه بود که ابتدا ۵ بر یک از تیم برق جلو افتاد اما متاسفانه تیم استقلال نتوانست این اختلاف را نگه دارد و با نتیجه ۱۵- ۱۲ گیم سوم را نیز واگذار نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید