صحبت هایی که در مورد تیم فوتبال اترک گنبد که چندی پیش قهرمان لیگ دست یک استان شده بود همچنان ادامه دارد. زمانی که این تیم قهرمان استان شد بسیاری از طرفداران فوتبال در استان می گفتند به ناحق به چنین جایگاهی رسیده است و حق تیم های دیگری بود. جریان قهرمانی تیم اترک در میان ورزش دوستان گنبدی نیز با استقبال چندانی روبه رو نشد و قهرمانی تیم اترک هنوز هم به دل دوستداران ورزش ننشسته است.

تیم اترک سابقه چندانی در فوتبال ندارد و تیمی بود که چندی پیش با دعوت از چندین بازیکن مطرح در شهرستان گنبد تشکیل شد و در لیگ دسته یک شهرستان گنبد در سال ۸۴ شرکت کرد. البته حرف های زیادی در مورد انتخاب این تیم به عنوان نماینده شهرستان گنبد در میان ورزشدوستان بود اما با قهرمانی در استان آن حرف و حدیث ها حداقل در شهرستان گنبد به فراموشی گذاشته شده بود ولی هم استانی های عزیز بعد از قهرمانی تیم اترک بارها صحبت هایی را در مورد نا حق بودن انتخاب این تیم به عنوان نماینده شهرستان گنبد داشتند.
در هر صورت تیم اترک در حال حاضر نماینده استان گلستان در مسابقات زیر گروه کشور می باشد و به تازگی حرف هایی که در مورد فروش امتیاز این تیم به دیگری شنیده می شود ، کمی موضوع را حساس تر کرده است. تیم اترک گنبد در حال حاضر هیچ بازیکن جدیدی را برای شرکت در مسابقات زیر گروه کشور به مجموعه خود اضافه نکرده است و برخی مسئولان این باشگاه در مورد شرکت نکردن این تیم در مسابقات کشوری بدلیل پیدا نکردن یک اسپانسر قوی ، صحبت هایی داشتند.

واقعا جای تاسف دارد که یک تیم فوتبال در مسابقات استان قهرمان شود و به مسابقات زیر گروه کشور راه یابد اما بدلیل مشکلات مالی از مسابقات انصراف دهد و امتیاز آن را به دیگری دهند. اگر قرار بود اینگونه شود چرا تیم اترک در مسابقات لیگ استان به عنوان نماینده گنبد شرکت کرد و چرا نتوانسته یک اسپانسر قوی برای خود پیدا کند ، و چرا مسئولان این تیم تلاشی برای نگهداشتن این مجموعه نمی کنند. اینها همه سوالاتی هستند که ورزش دوستان گنبدی در ذهنشان مطرح می شود.

مشکلات پیش آمده در باشگاه فوتبال اترک گنبد همه نشان از عدم مدیریت صحیح می باشد و بیشترین ضرر را بازیکنان تیم اترک خواهند کشید ، بازیکنانی که یک سال برای قهرمانی این تیم تلاش کردند و اینگونه با آنها برخورد کردن دور از انصاف می باشد.

و اما امیدواریم این تیم با برطرف کردن مشکلات خود در مسابقات زیر گروه کشور شرکت کند و حق بازیکنان پایمال نشود. مشکل این باشگاه فقط اسپانسر نیست بلکه مدیریت چند جانبه نیز در این باشگاه به چشم می خورد و باید در مسئولین این تیم تغییراتی صورت بگیرد.

 

نگارنده : احمد فضلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید