مدیرعامل باشگاه والیبال گنبدکاووس می‌گوید: نداشتن بودجه کافی برای حمایت از تیم هاوش علت عمده این مشکلات است چرا که ما در جذب بازیکنان بزرگ هم به علت کمبود بودجه تیم دچار مشکل هستیم و نمی‌توانیم به راحتی از بازیکنان بزرگ در تیم خود استفاده کنیم.

مهدی محمدی با اشاره به اینکه تیم‌های حاضر در لیگ برتر با چند میلیارد بودجه بسته می‌شوند، تصریح کرد: تیم هاوش تنها با ۲ میلیارد تومان بسته شده اما تیم بانک سرمایه با ۲۱ میلیارد تومان بسته شده و این نشان از توان ما در جذب بازیکنان است.

وی تاکید کرد: البته بازیکنان بومی ما ثابت کردند می‌توانند در مقابل تیم‌های بزرگ با بازیکنان حرفه‌ای خوب مقاومت کنند و در کنار بازی قشنگ توانسته‌اند این تیم‌ها را شکست دهند که امیدواریم این نتیجه را در ۳ بازی پیش‌رو در برابر بانک سرمایه کسب کنیم. تیم ما امسال در حالی مجوز حضور در لیگ گرفت که پارسال این تیم به دسته یک سقوط کرد و با مجوز فدارسیون به لیگ برگشتیم.

محمدی با اشاره به پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنانش هم گفت: براساس قانون فدراسیون بخشی از قراردادهای بچه‌ها پرداخت شده و براساس همین قانون بقیه قردادها هم پرداخت می‌شود.

 

منبع : خبرگزاری تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید