معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: در گنبدکاووس در حال‌حاضر ۲۲ سالن ورزشی وجود دارد و حدود ۱۳ سالن نیمه‌تمام منتظر تخصیص جذب اعتبار برای اتمام است.

قاسمعلی برزمینی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان اظهارداشت: اداره کل ورزش و جوانان آمادگی دارد تا در قالب ماده ۲۷، پروژه‌های نیمه‌تمام را به بخش خصوصی واگذار کند تا این پروژه‌ها تکمیل و حق انتفاع آن به مدت ۱۵ تا ۲۰ سال در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد.

وی افزود: در گنبدکاووس در حال‌حاضر ۲۲ سالن ورزشی وجود دارد و حدود ۱۳ سالن نیمه‌تمام نیز منتظر تخصیص جذب اعتبار برای اتمام است.

برزمینی تصریح کرد: طی کمیسیون ماده ۸۸ اماکن قابل استفاده به صورت سالن ورزشی نیز مکلف هستند از طریق مزایده به دهیاران در روستاها و هیئت‌های ورزشی در شهرها واگذار کند و اکنون گنبدکاووس سالانه ۱۲۰ میلیون تومان بابت واگذاری این سالن‌ها درآمد دارد.

وی گفت: هزینه اجاره این سالن‌ها به خزانه دولت واریز می‌شود و دولت مکلف است عین این هزینه را به اداره کل استان واریز کند تا این مبلغ را در اختیار شهرستان قرار قرار بگیرد.

برزمینی گفت: در گنبدکاووس ۴۶ هیئت ورزشی وجود دارد و دارای استعدادهای فراوانی در رشته‌های مختلف ورزشی است و تنها نباید به چند رشته ورزشی توجه شود.

در این مراسم از ابراهیم غفاری رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس تقدیر و محمدعلی رحیمیان به عنوان سرپرست جدید معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید