به گزارش خبرنگار سایت ورزش گنبد – بعد از ظهر چهارشنبه تعداد زیادی از والیبال دوستان منطقه برای تماشای بازی استقلال-پیکان به سالن المپیک گنبد آمده بودند. برخلاف بازی استقلال-سایپا بلیت مسابقه با پیکان پیش فروش نشد و قرار بود در محل سالن بلیت ها فروخته شود. در حدود ساعت ۳ بعد از ظهر فروش بلیت در محل سالن تعطیل شد ،‌ در حالی که سالن هنوز کاملا پر نشده بود.

تماشگران زیادی پشت در سالن منتظر بودند تا به نحوی وارد سالن شوند از طرفی خبردار شدیم که در چهار راه دارایی در محل دکه روزنامه فروشی بلیت های این مسابقه در حال فروش می باشد. بلافاصله تعدادی از تماشگران برای تهیه بلیت مسابقه به چهار راه دارایی رفتند اما با عدم فروش بلیت از جانب صاحب دکه نشریات مواجه شدند که ایشان اجازه فروش بلیت ها را نداشت.
در این حین از حاج آقا نیازی رئیس هیئت والیبال در مورد این جریان ، جویا شدیم. آقای نیازی گفت : در مورد تعداد تماشاگران ما تلاش فراوانی کردیم و بالاخره توانستیم اجازه ورود حداکثر ۲۰۰۰ تماشاگر را به سالن از فرمانداری شهرستان بگیرم.

هنوز تعداد تماشاگران به دو هزار نفر نرسیده بود که از ورود و فروش بلیت جلوگیری شده بود. بعد از حدود نیم ساعت (در ساعت سه و نیم) صاحب دکه نشریات چهار راه دارایی اعلام کرد که اجازه فروش بلیت را دارد. بلیت ها خارج از دکه نشریات در پیاده رو قرار بود به فروش برسد. ازدحام جمعیت و شلوغی متقاضیان بلیت موجب شد تا عبور و مرور در چهار راه دارایی از حالت طبیعی خارج شود به طوری که بعد از یک ساعت ، در نیم ساعت مانده به ۵ (زمان آغاز بازی) متقاضیان بلیت با برخورد مستقیم مامورین نیروی انتظامی مواجه شدند. بالاخره از آن همه جمعیت در چهارراه دارایی فقط ۱۰ نفر بلیت گرفتند و صاحب دکه نشریات از دست مردم فرار کرد.

همزمان با جریان دکه نشریات متوجه شدیم که دوباره در محل سالن تعدادی بلیت به فروش رسیده است و به قول معروف تعدادی از تماشاگران را دنبال نخود سیاه فرستادند. البته این هم را اضافه می کنم که یک بازار سیاه کوچکی در جنب سالن درست شده بود که بلیت ۱۲۰۰ تومانی را به قیمتهای ۱۵۰۰ و ۲۰۰۰ می فروختند.
آخر سر هم تیم استقلال فقط و تنها فقط ، باخت.

 

خبرنگار : احمد فضلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید